Контрол на качеството

Отдел "Контрол на качеството" е от ключово значение за контрола на качеството на продукта и изградените към него процеси. Изпълнявайки тези роли, гарантира съответствието на всички установени норми и стандарти, определени от компанията. Акцент и основен фокус на отдела е постоянното подобрение, водещо до повишаване удовлетвореността на клиента. Отделът има две основни роли:

Входящ контрол - установява  съответствието на материали и компоненти, предоставени от доставчиците, чрез проверки, основани на законови, регулаторни и вътрешнофирмени спецификации и процедури. Проследява и управлява качеството на тези проверени подпродукти, необходими за крайното изделие.

Процес качество - извършва разследване и управление на установени несъответствия със задълбочен анализ и акцент върху превенцията. "Контрол на качеството в процеса" играе важна роля за поддържането на високи стандарти и непрекъснато усъвършенстване на качеството в крайния продукт.

BTL_PIC_Specialista-zákaznické-kvality-Data-analytik_CZ100.01_675x450

Ръководител Входящ качествен контрол

Отговаря за управлението на екипа на входящ качествен контрол, анализа и периодичното докладване за несъответствия, възникнали при входящ качествен контрол, съгласно правилата на актуалните фирмени процедури. Организира работата, необходимите ресурси и осигурява квалификацията и развитието на персонала в отдела. Предлага и въвежда подобрения в процеса.

Ръководител Процесен качествен контрол

Отговаря за управлението на екип от инженери и специалисти, извършващи анализ на несъответствия в процеса на производство или сигнали получени от клиенти, съгласно правилата на актуалните фирмени процедури. Организира работата, необходимите ресурси и осигурява квалификацията и развитието на персонала в отдела. Предлага и въвежда подобрения в процеса.

Инженер качество, клиентски рекламации

Извършва проследяване и анализ на получени клиентски сигнали. Провежда разследване на всеки отделен случай и предприема действия съгласно правилата на актуалните фирмени процедури. Анализира и рапортува периодично обобщени резултати. Предлага и съдейства за въвеждане на подобрения в процеса.

Инженер качество

Отговаря за оценката, анализа и подобрението на качеството на произвежданите подпродукти и продукти. Разследва първопричината за възникнали несъответствия и предприема адекватни коригиращи и/или превантивни мерки за елеминирането им. Съдейства при разследване на първопричината при сигнали от клиенти. Предлага и съдейства за въвеждане на подобрения в процеса.

Специалист качество

Отговаря за осъществяването на технически качествен контрол на материали на вход, подпродукти и продукти в производствения процес. Предприема действия при установени несъответствия съгласно правилата на актуалните фирмени процедури. Предлага и съдейства за въвеждане на подобрения в процеса.

Напред
Назад

Искате ли да допринасяте за здравето и увереността на хиляди хора по света?