Отдел "Контрол на качеството" е от ключово значение за контрола на качеството на продукта и изградените към него процеси. Изпълнявайки тези роли, гарантира съответствието на всички установени норми и стандарти, определени от компанията. Акцент и основен фокус на отдела е постоянното подобрение, водещо до повишаване удовлетвореността на клиента. Отделът има две основни роли:
Входящ контрол - установява съответствието на материали и компоненти, предоставени от доставчиците, чрез проверки, основани на законови, регулаторни и вътрешнофирмени спецификации и процедури. Проследява и управлява качеството на тези проверени подпродукти, необходими за крайното изделие.
Процес качество - извършва разследване и управление на установени несъответствия със задълбочен анализ и акцент върху превенцията. "Контрол на качеството в процеса" играе важна роля за поддържането на високи стандарти и непрекъснато усъвършенстване на качеството в крайния продукт.
Искате ли да допринасяте за здравето и увереността на хиляди хора по света?