Международен сервиз

Отдел “Международен сервиз” има съществено значение за сервизното обслужване на клонове и дистрибуторите на компанията - предоставяне на технически съвети при разрешаването на сервизни случаи, изготвяне и поддръжка на сервизна документация, гаранционен и извънгаранционен сервиз на място в производствената база, активно съдействие на отдели R&D, Качество и други. Изпълнявайки тези дейности бързо и качествено, отделът допринася за разпознаването на компанията като стабилен и дългосрочен партньор.

BTL_PIC_Skupiny-Servis_CZ100_630x420

Ръководител Международен сервиз

Отговаря за цялостното управление на дейността в отдела - планиране, организиране и контрол върху постигането на специфичните за отдела теми и задачи.

Координатор Международен сервиз

Координира ежедневното изпълнение на дейностите и задачите в отдела, съгласно поставените измерватели и цели. Следи и съгласува присъствения график съвместно с ръководителя - обучения, командировки, отпуски и болнични.

Сервизен инженер

Извършва гаранционен и извънгаранционен ремонт и поддръжка на място в производствената база. Изготвя оферти по съответните сервизни случаи и следи за тяхното обработване в установения срок. Поддържа сервизното помещение, оборудване и склад.

Инженер сервизна поддръжка

Предоставя експертни технически съвети при сложни сервизни случаи. Извършва анализ на сервизната дейност и участва в откриването на проблеми, свързани с дизайна и производството. Поддържа сервизната документация и провежда съответните обучения при нужда.

Инженер сервизна поддръжка

Регистрира и отработва постъпилите сервизни случаи в ERP системата. Активно съдейства за тяхното разрешаване чрез технически съвети и документация. Следи за получаването, ремонта и връщането на продуктите, постъпили в сервиза. Поддържа съответния архив от документи.

Напред
Назад

Искате ли да допринасяте за здравето и увереността на хиляди хора по света?